skip to Main Content
Menu

Medewerker Kindplanning/personeelsplanning

Gemiddeld 20 tot 26 uur per week.

Ben jij iemand die:

  • Van puzzelen houdt? Want soms is de planning echt een breinkraker.
  • Ook tijdens piekmomenten de rust bewaart en helder blijft denken over mogelijke oplossingen?
  • Een kick krijgt om samen met collega’s ervoor te zorgen dat de kinderen geplaatst zijn en de personeelsroosters weer rond zijn?
  • De wetten & regels altijd in het achterhoofd houdt?
  • Een prettige telefoonstem heeft?
  • Graag werkt in een gezellig team?

Dan ben jij wie wij zoeken!

Wij zijn Kinderopvang Dikkie & Dik

Kinderopvang Dikkie & Dik is een professionele organisatie in de kinderopvang. Met 130 medewerkers bieden wij diverse vormen van kinderopvang aan meer dan 850 kinderen op vier mooie locaties omgeving Woensel en Acht.

Kinderopvang Dikkie & Dik werkt vanuit een duidelijke visie, waarbij we de volgende kernwaarden centraal stellen: Kwaliteit, Betrokkenheid, Respect, Duidelijkheid, Openheid, Verantwoordelijkheid en Persoonlijk Leiderschap.

Jouw werkzaamheden en taken:

Kindplanning:

  • Je onderhoudt het klantcontact met ouders en adviseert over onze opvangmogelijkheden op onze locaties. Je vertaalt de vraag van de ouder naar een voor de ouder en kind geschikte opvangplek.
  • Je bent voor ouders en de medewerkers van de locaties het eerste aanspreekpunt voor alle vragen op het gebied van planning en plaatsing;
  • Je beheert de wachtlijst van de verschillende opvangvormen;
  • Je signaleert knelpunten maar zeker ook verbeterpunten in het planningsproces ter verbetering van de bezetting op de locaties;
  • Je draagt zorg voor registratie en wijzingen in bestaande klantdossiers;
  • Je voert administratieve werkzaamheden uit ten behoeve van de plaatsing van kinderen en bent verantwoordelijke voor de telefoonaanname.

Personeelsplanning:

  • Je maakt de personeelsroosters voor onze locaties en je zorgt ervoor dat alle diensten zijn ingevuld.
  • Bij afwezigheid van medewerkers, zorg jij voor vervanging van deze medewerkers en je puzzelt en kiest voor de meest efficiënte, stabiele en kwalitatief beste Dit doe je in goede samenwerking met jouw collega’s van de personeelsplanning en kindplanning.
  • Je maakt hiervoor gebruik van een digitaal rooster- en urenregistratiesysteem en hebt persoonlijke contact met de medewerkers op de groepen.
  • Je bent, samen met een aantal collega’s, verantwoordelijk voor de aanname van de ziekmeldtelefoon op de afgesproken tijden en zet dan ook de benodigde acties uit.
  • Daarnaast heb je de ambitie om constante verbeteringen aan te brengen in het personeelsplanning proces.

Jouw talenten en vaardigheden:

  • MBO 4/HBO werk- en denkniveau
  • Je vindt het leuk en je voelt je verantwoordelijk om de locaties te ondersteunen in de dynamische kind- en personeelsplanning binnen de kinderopvang.
  • Je werkt nauwkeurig, ordelijk en systematisch.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je bent op de hoogte van de Wet- en Regelgeving en de CAO Kinderopvang;
  • Je bent sterk in plannen en organiseren, beschikt over analytische vaardigheden en kunt overstijgend denken, waarbij je zaken op zowel korte als langere termijn kunt inschatten;
  • Je stelt je klantgericht op, communiceert proactief en denkt in oplossingen en verbetermogelijkheden;
  • Je bent stressbestendig en bent in staat snel te schakelen in werkzaamheden;

Wat kun je van Kinderopvang Dikkie & Dik verwachten:

  • Je komt in een gezellig team te werken en de functie is zeer afwisselend en uitdagend.
  • Je krijgt een contract van gemiddeld 20 tot 26 uur per week.
  • Jouw werkdagen zijn op: maandag, donderdag en vrijdag.
  • Het salaris voor deze functie is conform CAO kinderopvang, schaal 8, bruto minimaal € 2652,- en maximaal € 3589,- per maand bij 36 uur

Is deze functie echt iets voor jou?

Stuur dan je sollicitatiebrief + CV vóór 16 december naar Myrna Kusters (Manager P&O/Kindplanning) per mail: myrna@dikkie-en-dik.nl of bel voor meer informatie naar Myrna: 040-7802003. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 21 december.

 

 

Back To Top